Re: GCC, Instalacja... by³o: Ga duGadu pomocy

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 14:25:26 MET DST

Bartosz Tomasik <bart2@REMOVEasua.CAPSorg.pl> nakombinowa³(a) co¶ takiego:
> no to ju¿ jak wolisz, moge wzi±¶æ, u mnie sie nie zmarnuje :)
> (najwy¿ej zabij± mnie za rachunki za pr±d) -> ale to ju¿ by priv

We¼ go sobie, na prawdê o wiele bardziej Ci siê przyda, u siebie tu nie
mam nawet go jak i gdzie wzi±æ. Wiêc ustalmy, ¿e czeka na Ciebie.
gdzie ten priv? ;) tu czy na gg przez shella :)

> raczej w³a¶nie sugestie z Warpstocka + pare w³asnych nowych pomys³ów :)

Ale uruchomi³e¶ tego nowego rozumiê? Pochwal siê metod± no bo jestem sam
ciekaw :)

> Nie no env'y mam... kompilowaæ siê kompiluj± rzeczy, za to przy
> linkowaniu siê cuda dziej±... no ale jak mówiê: w³a¶nie nad tym siedzê...

Aha, czyli u mnie te same cuda by³y? mo¿e ja te¿ mam ¼le?

Ooo, w³a¶nie, VAC'ka mi trzeba :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564