Re: GaduGadu pomocy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_teamos2.org.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 14:29:32 MET DST

On Sat, 3 Jul 2004 09:44:09 +0000 (UTC), Ninik wrote:

>"Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo@teamos2.org.pl> nakombinował(a) coś
>takiego:
>
>To chyba dla nas teraz największy problem brak gg :(
>Szkoda że to stare nie działa już :/
>
>ps. bartku.. wziałeś sobie ten komputer już?

Javowy klient jabbera z ktorego korzystam (jedyny, jaki sie nadawal do czegokolwiek)
to dla mnie utrapienie... Dobrawka sie odgraza, ze zrobi, ale jakos za kawalek czasu,
bo ma kupe roboty.

Ja bym wolal ze swojego niedorobionego pmowego klienta korzystac nawet niz z
jabbera, ale niestety stracilem sourcy w padzie dysku