Re: GaduGadu pomocy

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 09:34:29 MET DST

"Marek Wojciechowski" <mapson@pg.gda.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Muszę się skontaktować z kimś przez owo ustrojstwo a nigdy tego nie
> robiłem, więc proszę łopatologicznie mnie wspomóc. Jakim programem
> mogę to zrobić pod OS/2 kompletnie (to znaczy razem z rejestracją
> numeru czy co tam jest potrzebne).

Niestety pod OS/2 teraz jedynym możliwym wyjściem jest połączyć się na
shella (trzeba mieć konto shellowe) i uruchomić ekg jeśli masz (jeśli nie
to jeśli się da to zainstalować czy skompilować). Jak to uczynisz
dostaniesz ładne instrukcje jak rejestrować numer, hasło itd.
Chodzi to jednak okropnie wolno u mnie przynajmniej, do tego skopane ssh
denerwuje mnie okropnie i ciągle muszę odświeżać ekran. Ale to tylko u
mnie podobno tak.. Tak czy siak... na razie tylko tak można. Bartek jak
był u mnie to próbował skompilować najnowsze ekg, ale niestety to tak na
szybko i nie wyszło. Szkoda że stare EKG nie chodzi :/ może było kulawe
ale szybkie i spokojnie dało się rozmawiać, a teraz tylko shelle :/

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564