[FUD] Re: Mozilla

Autor: Ihsiak <ihs_at_somewhere.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 14:14:50 MET DST

Dnia 2004-06-10 13:41, Użytkownik Rafalz napisał:

> Skoro tak cie razi pare milych slow o twym systemie to mnie splonkuj,
> chyba jest taka opcja w NN?

Szczerze mowiac zachowujesz sie wlasnie jak wymieniony takze na tej
grupie Tim Martin. Nie wazne co mowic byle duzo i byle bez sensu. "Bo
mam bluetootha i dostalem nagrode szefa" wiec juz wszyscy mi moga
naskoczyc. pl.comp.os.advocacy to jest gdzie indziej jesli nie
zauwzyles. Ale pewnie nie, bo Twoj
super-hiper-nowoczesny-multimedialny-sysytem tego widac nie pokazuje :>
  ihs