Re: zmiany ?

Autor: Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 09:24:47 MET DST

On Tue, 08 Jun 2004 09:07:12 +0100 (CET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Ze czesto dostaje sie albo niefunkcjonujace oprogramowanie (W stylu myslalem,z e
>bedzie dzialac, ale nie dziala), albo niekompletne (za malo plyt itp.) i sa problemy ze
>zwrotami.

To pierwsze to delikatnie mówiąc jest śmieszne. Nikt nie da Ci gwarancji, że oprogramowanie
będzie działać bezproblemowo w twoim konkretnym środowisku.
Drugie i trzecie pachnie nieładnie, ale z drugiej strony co to znaczy za mało płyt.
Oprogramowanie pudełkowane jest zafoliowane w fabryce i tyle.

Leszek KUBRAK
info@infokub.com.pl
Gadu-Gadu : 2868932