Re: Wykrywanie OS/2 - zmieniane U-A

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 17:10:04 MET DST

Hubert Gajewski wrote:
> Właśnie testowałem działanie ISO-8859-2 w Netscape 2.0. Musiałem trochę
> pokombinować (testuję wersję windowsową pod Linuksem), ale działa.
> Zauważyłem, że nie istnieje dla niego pojęcie ISO-8859-2 tylko Latin 2.
> Efekt jest taki, że zamiast ładować kodowanie ISO (http://mozillapl.org)
> ładuje WINDOWS-1250. Jak wiadomo kilka liter jest źle wyświetlanych.
> Ech... Czy tylko u mnie takie cuda się dzieją, czy u Was też?

U mie (pod OS/2) wpo wejściu w Options jest zakładka Document encoding,
a tam skolko ugodno - z japan włącznie. Jest też zakładka user defined,
która teoretycznie powinna pozwolić na zdefiniowanie unicode, ale jak
tego dokonać nie wiem - nie bawiłem się z tym. Wiem, że NN2 javy
dopisanej z NN4.61 nie chce przyswajać.
Normalnym jest, że OS/2 trawi ręczne dopisanie większości pomysłów
użytkownika, problem tylko w tym, gdzie to wpisać - stąd moje pytanie -
czy ktoś to ćwiczył?

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >