Re: Wykrywanie OS/2 - zmieniane U-A

Autor: Wojciech Gazda <gazda_at_fema.wywalto-krakow.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 22:18:14 MET DST

mbs wrote:

> Jak sądzę, a po ostatnich badaniach wykluczono sklerozę,
> już było powiedziane coś o tam-tamach i progach.
>
> Jeżeli ktoś upiera się przy IBM Web Browser 1.0, to jego ból, progiem,
> jest NN2 i z poziomu jak by nie było całkiem sprawnej przeglądarki
> należy zaczynać dyskusję.

A'propos sklerozy: "nieboszczykus do grobus" - chyba tak powiedziałem (ale
wkrótce mogę stracic tę pewność...) mając na myśli IBM Web Browsera 1.0 i
Mosaica. To nie ja bawię się w wykopaliska - patrz poprzedzający wątek od
którego ten został przez *kogoś* oddzielony, zaś cytat - chyba dla zatarcia
śladów - misternie przycięty (zgodnie z netykietą)... ;-)

> Czy robi to istotną różnicę i niesamowity koszt u piszącego stronę? -
> jeżeli nie zna podstaw, to z całą pewnością tak, gdyż używane przezeń
> pseudoułatwiacze nie przewidują budowy stron w tak "archaicznym"
> układzie.
>
> Natomiast ktoś kto zna podstawy, bez większego problemu zawiesi na
> stronce wymaganą informację, gdyż jak sądzę właśnie do przesyłu
> informacji, a nie bajeru to to (HTML) wymyślono.

Gdyby istniały tylko NN2, NN3, NN7 i Mozilla to by było wprost cudownie.
Niestety - po drodze jest NN4.x, który wkrótce zmusi mnie do generowania
uwstecznionego kodu specjalnie dla niego... Jest to było nie było pewien
wysiłek...

A dlaczego? Ponieważ NN2, NN3 nie interpretuje CSS. NN7 i Mozilla robi to
dobrze. NN4.x robi to idealnie źle.

Nikt nie przekona mnie, że w obecnych czasach opakowanie tak zupełnie się
nie liczy - mam już serdecznie dosyć formatowania z użyciem zagnieżdżonych
tabel...

--
Wojciech Gazda
* Home page        - http://trurl.asua.org.pl            *