Re: Fix-paki itepe, co i jak?...

Autor: StarGaTe <st5rg5te_at_o2.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 23:25:56 MET DST

> Gratuluję trafnej decyzji!
Bawiłem się jeszcze trójką, dostałem od znajomego oryginał ver GB.
Później zanabyłem czwórkę PL, długo na tym jechałem, ale po którejś
zmianie sprzętu odpuściłem sobie i przesiadłem na "jedyny słuszny".
Teraz też bardziej z ciekawości, niż z potrzeby, pożyjemy-zobaczymy :)

> Fixy na hobbesie - recepta również - w wersji polskiej powinna być na
> teamos2.org.pl

O! O takie coś mi chodziło. Poczytam najpierw, potem zacznę dłubać
na drugim kompie. Trzymajcie kciuki :)))

Pozdrawiam
Marcin

--
Zamień piąteczki na czwóreczki w moim adresie :)