Re: Wykrywanie OS/2

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 04:13:30 MET DST

Hubert Gajewski wrote:

> Właśnie pracuję nad swoją pracą dyplomową - system statystyk internetowych.
> Orwell Stat (bo tak się nazywa) rozpoznaje ponad 20 wersji systemów
> operacyjnych i ok. 130 wersji przeglądarek internetowych.

Działa, lecz nie nie rozpoznał języka przeglądarki, ustawionego na
angielski. Nie odczytał wersji OS/2 (3.0).
Powstaje pytanie: czy język przeglądarki jest odczytywany jako,
język w niej ustawiony, czy też odczytywana jest używana strona kodowa.
Powinny być oba odczyty osobno!

Poza tym - nie cierpię stron, w czasie przeglądanie których (wyników) co
sekundę następuje pytanie czy chcę coś zapisać!
Wała! - nie chcę! i w normalnych warunkach zapisuję taką stronę
 jako niepożądaną - tak na wszelki wypadek, żeby ponownie nie wdepnąć!

Poza tym... - trzeba by poodwiedzać tą stronę aby poprawić statystykę
OS/2:)))

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >