Re: Mozilla

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 07:43:32 MET DST

Ninik wrote:

> mbs@granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
>
> Co to NSCP2?
> Na mozillę potrzeba specialnego wrappera i najlepiej javy 1.42 z innoteka.
> Do nn'ów wystarczylo to co dawała farbyka czyli IBM ;)

Miałem małą przerwę - ludzik pobawił się skrzynaczką, wypuścił z niej
dym i wywaliło całą sieć. Zawsze przez tzw. fachowców są kłopoty.
NSCP2 to szkapa Nr2 - jakoś ją lubię, choć z pewnością nie jest urodziwa
- jak to to można choć trochę podrasować aby nie pyskowało zbyt często
na javę?

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >