Rozlaczanie - nieco out of topic

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_teamos2.org.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 07:34:40 MET DST

Nieco, bo moze to problem OS/2 albo jakiegos programu w nim? Otoz lacze sie z
siecia przez maskarade, ale za pomoca SDI. Zarzadza tym InJoy. Niestety, w
uslugach takich jak telnet, ssh czy ftp po chwili nieaktywnosci mnie wywala :/ To samo
jest z pewnym klientem jabberowym (buddy space - nie ma opcji ponownego laczenia
sie, wiec jest to wyjatkowo upierdliwe), ale z innym juz nie...

Zastanawiam sie, co moze byc przyczyna... InJoy? Ustawienia TCP/IP? Czy moze cos
na centrali? Nie mampojecia, jak szukac.

Aha, w SSH mam keepalive, wiec to nie chodzi o opjedynczy program...

Prosze o jakiekolwiek idee.