Re: Java - ktra i gdzie

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 20:59:20 MET DST

Adam Płaszczyca <trzypion_at_oldfield.pulapka-org.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Ano widzisz - kłopot w tym, że tfurcy stron zapomnieli o tym, że
> podstawa HTML-a jest to, że strona będzie wyglądac w kazdej
> przeglądarce inaczej. Tymczasem tfurcy jakby mogli, to by generowali
> gif-y z obrazem strony i przesyłali doklienta.

Widzisz podstawą standartu jest to by wszędzie wyglądała tak samo, mozna
szybko uzyc konstrukcji ktore blyskawicznie rozpieprza design w
poszczegółnych przeglądarkach, niestety nie ma ideału, ale w standardzie
chodzi o to by bylo mozliwie najlepiej wszędzie.

> To zaprzeczenie zasady, że ostateczna interpretacja i layout jest
> zalezna od przeglądarki.

Jakie zaprzeczenie? Style są tak skonstruowane że możesz podać nawet swój
i w razie nieznajomosci jego przeglądarka ten schodek ominie, nie rozwali
jednak reszty. Dzięki temu dodawane są możliwości, nie odejmowane. Do tego
style wprowadzają dużo ułatwień.

> I w efekcie zamiast 3 kb masz 300kb skompilowanego programu.

Tak, tylko kod html się nie kompiluje, css rowniez, za to dzieki stylom i
definiowanym klasom mozesz nie powtarzac nigdzie indziej tego co raz
napisales, no chyba ze mowa o nazwie klasy ;)
Chyba nie uzywales styli, że tak się bronisz - nie martw sie - za czasow
nn4 dla mnie tez to byla czarna magia i głupoty zupełne, jak sie okazało
tylko dlatego że nn4 jest kulawe.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564