Re: ekg2

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 14:32:14 MET DST

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> Jestem za.

No właśnie, tylko co i jak trzeba zrobić? Bo rozmawiać sobie można zawsze.
Dla mnie na razie to czarna magia, ale może trzeba popytać co i gdzie i
jakoś udałoby się ściągnąć jakichś z prawdziwego zdarzenia programistów?
Projekt jest otwarty, powoli zaczyna coraz lepiej działać, dostarcza
świetnego standardu i jest ogromnie wygodny, dlatego moim zdaniem warto
chyba jakoś pomyśleć o tym, a im wcześniej tym większe szanse na to żeby
sam program stał się świetnym komunikatorem dla os/2, tylko oby nie umarl
jak ekg dobrawki..

Co do ekg2 dla tych którzy nie słyszeli jeszcze o nim:
http://dev.null.pl/ekg2/docs/IDEAS-2.0

Martwi mnie tylko że dokumentacja idzie caly czas tylko po polsku :(

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564