Re: Java - ktra i gdzie

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 12:47:40 MET DST

Adam Płaszczyca <trzypion_at_oldfield.pulapka-org.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Wyjaśnij mi, jak Mozilla ma pokazać czcionkę bezszeryfową, jeśli
> takowej nie ma w systemie?

A czy to wina mozilli żę ktoś takiej czcionki nie ma? Ona pokaże to co
masz ustawione, dla przykładu ja mam ustawioną helv zamiast czcionki
szeryfowej, bo według mnie jest czytelniejszy, ale to bynajmniej nie
rozwali mi designu całej strony.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564