Re: Java - ktra i gdzie

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 18:20:43 MET DST

Ninik wrote:

> mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
>
> Okej, tylko wiedz że nie masz kompromisu, no albo tworzysz stronę, która
> jest ładna, wybajerowana, .....posiada wygodną nawigację i jasny system menu, (ciach)
> Jest to zupełnie normalne bo ani ktoś z nn4 czy ktoś z win95
> i 32mb ram nie może się spodziewać, że zobaczy wszystko tak jak ktoś z
> najnowszym komputerem i przeglądarką.
> Idąc Twoim tokiem myślenia nie powstałby nowszy standard od html 3.2 - bo
> przecież zawsze coś go nie obłużyłoby z poprzednich. Musiałoby się
> [...]
i Właśnie o to chodzi żeby ktoś myślał nad nowym.
Tak jak napisałem - strona przekierowująca służy właśnie dla zapewnienia
najlepszej dedykowanej obsługi dla nowych - właściwie jej nie widać...
a jak się zdarzy się ktoś z tych 0.05% też powinien mieć zapewnioną
możliwość dojścia do publikowanych informacji i to zawsze leży w
interesie firmy!
Czy wykonanie takiej kombinacji jest aż tak trudne - nie !
Zasady wygodnej nawigacji i jasny system menu, nie zmieniły się
zasadniczo i nie wiążą się bezpośrednio z tym co "ładnie wygląda".
Przyciągnięcie klienta wyglądem strony jest iluzją, gdyż ładnych stron
jest bez liku, a na zapoznanie się z nimi nie starczy życia. Natomiast
wkurzenie klienta lub chośby lekkie zniechęcenie natłokiem zbędnych
bajerów, strzępków informacji napakowanych na stronie głównej (patrz WP)
jest całkiem realne.

Proszę mi powiedzieć jedną rzecz: dlaczego poszukując informacji
dotyczących gospodarki krajowej, wchodzę na amerykańskie Yachoo?
Radzę wypróbować...

Poza tym - odwiedzając firmy od strony kuchni, wiem w jakim stanie i z
jakiej epoki miewają sprzęt kompuerowy i naprawdę nie zamierzają go
wymieniać gdyż działa sprawnie.

Tak więc moda modą, a reguły pozostają, gdyż kształtu koła nie da się
zmienić.
Natomiast gdy jest ono sprawne może unieść niejedną nowość...

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >