Re: Czcionka z symbolami?

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 20:32:29 MET DST

Ninik wrote:

> lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
> takiego:
>
> Kodowanie jest ustawione na iso2, mam dać inne jakieś?

Jak istnieje możliwość ożenienia z windzianymi, to nie times a głównie
czcionki symbol są używane przez windziany edytor równań.
Ja używam właśnie windzianego - można go odpalić osobno (bez word 6.0),
a produkt w postaci równań wpisać spokojnie do dokumentu Word Perfect
6.0

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >