tvshow

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 18:41:22 MET DST

Czy ktos sie bawil tvshow pod OS/2? To nowy program do obslugi tunerow TV. Tutaj
wyglada bardzo ladnie - acz ma oczywiscie pare niedorobek. Niemniej jednak, jak juz
bede w stanie kupic warpovelray (jak mbank umozliwi przelewy zagraniczne), to bede
mial wreszcie porzadny program do TV, obslugujacy fullscreen.

Jeszcze troche poczekac i bedzie obsluga pilota :)

Ja mam karte LifeView Flyvideo 98FM na chipie bt879.