Re: Network is unreacheble

Autor: ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 16:09:04 MET DST

On Fri, 30 Apr 2004 17:12:04 UTC, mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs)
wrote:
> Zeby było jeszcze ciekawiej, to PMping działa jak należy i wykazuje
> wszystko co w sieci siedzi:))

U mnie wszytsko działa, właśnie wszytsko niby jest okej, gdyby ten
komunikat się nie pojawił to bym się nie zastanawiał nawet czy coś jest
źle i dlaczego, no może mam problemy z jedną sprawą, ale do tego jest
fix na trzeciej płytce, bo jakoś nie mam ochoty dostawać co chwila
trap'a ;)
Sprawdzę w domciu wszystko, jakby posiedzieć to idzie to naprawić :) Na
razie te trapy muszę zlikwidować :)

--
Ninik