Re: Problemy z TCP

Autor: Mort (artali_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 19:44:42 MET DST

On 30 Apr 2004 19:28:49 +0200, Leszek KUBRAK wrote:

> Tą informację (znaczy default route) powinien podać serwer DHCP. Jeżeli nie podaje
> to jest nie do końca poprawnie skonfigurowany.

Wiem ze powinien. Podawać to chyba podaje, winda działa poprawnie. Choć
może rzeczywiście coś chłopcy z Chello spieprzyli bo lease time zamiast
standardowych dwóch dni w Win2000 mam do 19 stycznia 2038. A OS wogóle
twierdzi że infinite.
Na razie działa więc nie ma tragedii. Muszę jeszcze odtworzyć aplikacje,
ale w weekend się pobawię może coś sie wykluje.

Pozdrowienia