Re: Problemy z TCP

Autor: Mort (artali_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 19:20:41 MET DST

On Fri, 30 Apr 2004 12:06:52 +0200, Artur Alinowski wrote:

> OK, ale wieczorem jak do chałupy wrócę.
>
> Pozdrowienia

OK, znalazłem. Nie było defaulta, z palca musiałem dodać. Zastanawia mnie
tylko dlaczego? Teoretycznie chyba powinien sobie sam ustawić. I jeszcze
zastanawia mnie czy jak mój wspaniały provider zmieni klasę adresową (co mu
się czasem zdarza) to ten wpisany default zostanie po staremu, czyli
przestanie działać?

Pozdrowienia