Network is unreacheble

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 15:37:49 MET DST

Witam.

Właśnie zmieniłem konfigurację swojej sieci, z podsieci do takiej w której
mam swoje ip otrzymywane z dhcp. Konfigurując wybrałem ładnie DHCP,
wszystko. Restart, nagle komunikat:

ROUTE: Network is unreacheble. Press enter to continue..

Hmmm.. pewnie coś skopałem.. no nic.. wchodzę do pm'a uruchamia się pmmail
i.. ściąga sobie pocztę.. Hmmm, to co jest grane? internet i wszystko
chodzi? Ktoś ma jakiś pomysł co źle ustawiłem? Robiłem to oczywiście tcpip
conf, wiec ten mogl cos skopac, niestety jednak ten co byl konfigurator
javowy nie chce sie lekko uruchamiac ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564