Problemy z TCP

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 10:59:36 MET DST

Witam

Zabralem się za generalne porządki z OS-em. Zaczął już świrować
kompletnie, ostatni numer jaki wyciął przeważył szalę, chciałem z
folderu Programy usunąc folder a ten owszem skasował go, ale przy okazji
usunął też cały folder Programy włącznie z zawartością. Poza tym mulił
się już nieprzytomnie. Więc postanowiłem zainstalować go od nowa.
Wszystko poszło gładko, system, fixy, drivery, zaciąłem się na TCP.
Objaw jest taki, włączam kompa, dostaję adres z DHCP: adres, maska, DNS
wszystko wyglada ok. Ale nie widzę niczego poza moją podsieią określoną
przez adres/maska. Odpowiedź na ping gdziekolwiek poza jest 'no route to
host'.
Coś przegapiłem w konfiguracji?

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_DRZEWO.free.polbox.pl
WORK: Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl