Re: pormapping w injoyu

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 15:56:47 MET DST

On Wed, 28 Apr 2004 15:30:30 +0200 (MET DST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>gdzie a.b.c.d to moj adres IP widoczny na zewnatrz, ktorego z wiadomych przyczyn nie
>podaje :))
>
>Co moze jeszcze ustawiles w firewallu? Bo ja wzialem sample i tylko tutaj zmienilem...
>
>U mnie cos sie dzieje, bo jak dam ftp, to mysli, a nie pisze, ze connection refused. Ale
>tylko mysli, az do timeouta

Nie mam zielonego pojęcia, używałem tych reguł ostatni raz jakieś półtora roku temu,
dopóki miałem SDI.

Spróbuj może zamienić wiersze :
Service=FTP na Destination-Port = "21 20",
Mapping-Dest-Port = FTP na Mapping-Dest-Port = "21 20"

Pamiętaj o tym, że protokół FTP posługuje się dwoma portami :
21 - zarządzanie
20 - transfer danych

Swoją regułą obydwa te porty przekierowywałeś na JEDEN.

Zamiast swojego adresu zewnętrznego możesz w regule użyć słowa current (tak jak w mojej
regule). Firewall podstawi automatycznie w to miejsce aktualne IP zewnętrzne.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21