Re: jabber

Autor: Ihsiak (ihs_at_somewhere.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 07:32:48 MET DST

> zmeczony odpalaniem gg na VPC sprobowalem sie z jabberem pod java
>
> aktualnie dzialam na jetim
> http://www.jabberstudio.org/projects/jeti/releases/view.php?id=448

oczom swoim nie wierze! a jak Ci mowilem o jabberze to twierdzils, ze
inni powinni korzystac z tego co Ty (i ze powinno to byc gg) ;>

>[...]

> Jezeli ta operacja sie powiedzie, dodajemy kontakty poprzez Add contact... Przy czym
> jako Contact podajemy cos w formacie uin_at_gg.jabberpl.net. AFAIK konieczne jest to
> "gg." przed nazwa serwera... Nalezy zwrocic uwage, ze transport orientuje sie w s tanie
> uzytkownika z parosekundowym opoznieniem...

to gg., to zalezy wlasnie od transportu, jesli laczysz sie z transportem
icq, to masz wtedy icq. jesli z msn to masz msn. itd itp, transportow
jest sporo warto poszukac (nawet sms jest :D)... ah oczywiscie najlepiej
chodzi transport zainstalowany lokalnie ;) Na dodatek nie wiem jak jeti,
ale niektorzy klienci Jabbera posiadaja przegladarke uslug, mozna sobie
wtedy bez problemu zobaczyc jaki transport, ktory serwer udostepnia i w
prosty sposob pobrac te xxx_at_gg.server_jabbera (wybiera sie transport,
podaje sie identyfikator w danym transporcie, a reszte juz program robi).

> Mam nadzieje, ze komus sie przyda :)

Ze swej strony polece serwer jabber.atman.pl :) (z ogolnie dostepnych
znam jeszcze chrome.pl - ale rejestracja jest przez www, jabberpl.org
oraz jabber.wp.pl)

pozdrawiam
  Bartosz / ihsahn_at_jabber.atman.pl