Re: image

Autor: ease (ease_at_op.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 17:53:22 MET DST

Użytkownik "mbs" <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Sprobowalem

> Lepiej iłatwiej będzie jak poprosisz nie o obraz a przekopiowaną
> partycję z systemem (uwaga na pliki ukryte w katalogu głównym i OS2.
> Przekopiuj to na swój dysk z warunkiem takim, aby litera dysku się
> zgadzała ze źródłem - powinno ruszyć na ustawieniacg podstawowych.
> Później dobierzesz sterowniki odpowiednie do Twojej maszyny.
> --

drop 000d

=tutaj zawartosci rejestrow=

The system detected an internat processing error at location 0228:383h
record the location number of the error and contact your service
representative

Czy ktos (za wyjatkiem serwisu :) ) moze mi wytlumaczyc o co chodzi?
Moze jakies niezgodnosci sprzetowe w odniesieniu do maszyny?

pozdrawiam
Ease