Mozilla

Autor: Chmaj maRcin (saamed_at_konto.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 00:12:56 MET DST

Mam problem od pewnego czasu z mozillą (wresja 1.6) otóż jak włącze
eCS'a a następnie mozille to mi wydaje niezidentyfikowane dzwieki (dwa
razy cienko pika jak sie mozilla zrobi aktywna, czyli np. robie cos na
niej, a jak chce wlaczyc inne okno to mi mozilla tez dwa razy piknie,
ale tylko z przechodzenia mozilla - 'inne okno'; 'inne okno' - mozilla)
Zaczeło się to dziać od momentu kiedy wlozylem dysk do kompa gdzie byl
win2k i mi bootmanagera zjadlo i wgralem sobie boot managera z eCS 1.0
bo mi plytka padla z 1.1
O co może chodzić mozilli ze tak 'pika' bo jak ją zamknę i jeszcze raz
odpalę to jest spoko nie pika ani nic. Czy może od nowa mozille wgrać?

--
              __           icq:158680536
    _ _   _  |__)  _ o  _  gg: 1864809