Nowe spojrzenie na problemy z ekg ;)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 10:37:24 MET DST

Gdyby ktos z Was mogl sprobowac, jak mu sie loguje na gg z windy... Bo:

na uczleni uzywam GAIMa pod linuxem i... moi wspolpracowniani loguja sie bez
problemow, i mi staje i wywala ie na "reading server key"... W domu zapuscilem
pod odinem GG 6.0 i... loguje sie, nawet wyswietla, kto jest obecny i sie
wywala...

Teza: byc moze serwer gg posprawdzal, ze dlugo i namietnie stosowalem
nie_oryginalne_gg i teraz nie za bardzo chce mnie wpuscic, nie ze wzgledu na
klienta, tylko ze wzgledu na kryminalna przeszlosc...