myszka usb

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 19:56:54 MET DST

Witam

Mam chwilke zabawy z gryzoniem pod usb.
Zainstalowałem najnowsze sterowniki do usb z ibm'a. Ustrojstwo stwierdziło
mi że mam cztery kontrolery UHCI i jeden EHCI. Potem ładnie poszła
instalacja sterownika.
Potem jednak tylko schody. Sterownik do EHCI nie chce się załadować.
Uruchomiłem kilka razy system na początku był jedynie niewinny błąd o tym
że linia numer cośtam nie może być załadowana. Dziwi mnie to, bo inny util
powiedział że EHCI jest. Dalej było już trudniej, bo system zaczął się
uruchamiać, ale chodził okropnie wolno, gorzej niż jakby go poobciążał
czymś brzydkim, do tego jakby mu się skończył licznik procesów bo nie
pozwala uruchamiać cokolwiek "lepszego". Po usunięciu linii z ehci system
chodzi normalnie.

Konfigurację mam taką, że przede wszytskim na płycie mam 4 wejścia pod USB
1.1 - to jest jak się nie mylę owe EHCI, ale to nie wsyztsko, dodatkowo
mam kartę na via 6202 (chyba tak), która daje 4+1 portów USB 2.0 - to jest
zapewne UHCI, z tego co pamiętam tak to się określało.

Podłączyłem na razie losowo wszytskie swoje urządzenia usb, jest tego już
4 urządzenia:
+ drukarka
+ cyfrak
+ czytnik kart
+ myszka

Na początek zabrałem się za myszkę, żeby mieć czym wskazywać w końcu. No
niestety na razie przegrywam. Sterownik z ibm'a ładuje się ale krzyczy że
HID driver not loaded! - oczywiście myszka nie działa. Ściągnąłęm też
najnowszego AMouse, ten jednak też nic nie pomógł.

Ma ktoś z was myszy pod usb? Wlaczył ktoś z was z portami z nim? Mam
ochotę na lepszą myszkę, a jeśli ta nie działa to nic usb nie podziała :(
Mam nadzieję że chociaż czytnik uda mi się uruchomić..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564