Re: Płatna mozilla

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 09:49:38 MET DST

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> Dokument tam wskazany jest bardzo ciekawy i budujący.

Rzeczywiście artykuł jest budujący.. Chciałbym to wszystko żeby było już
dostępne - te nowe ficzery ;) Dziwi mnie tylko jak odkładają ten
multiuser, bo właściwie ses już go dostarcza, co sprawdziłem i chodzi
bardzo miodnie :)
Samba też jest już dostępna - ale jako plugin do netdrive'a. Przydałby się
ten botowalny jfs to fakt, ale bardziej moim zdaniem przydałby się lepszy
sterownik do fat32 i pisalny do ntfs :/

To w końcu jest jeszcze lepsza wersja OO/2? ta którą ja mam chodzi bardzo
szybko i w porównaniu do poprzednich to rakieta. Nie mam arcyszybkiego
sprzętu a śmiga to to bardzo ładnie. Wczytuje się np w niecałe 10 sekund z
wsyztskim. Numerek wersji w zależności od miejsca albo 1.1.0 albo 1.1.1 -
zobacz jak u Ciebie.

Tą płytę co masz można kopiować czy rzeczywiście jest na liście
"zakazanych"?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564