Zdjecia z Kamery

Autor: UseNet (wszzkielce_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 12:37:40 MET DST

Witam!

W firmie pojawil sie Power G4 z systemem Mac OS X 10.3.
Jego zadaniem jest robienie zdjec i nagrywanie filmikow z kamery podlaczonej
do zlacza Wireless.
Przez iMovie moge nagrac filmik - no problem.
Natomiast nie wiem, jak zrobic SnapShot z kamery.
Program iPhoto wyswietla informacje, ze nie ma podlaczonego Aparatu
(Camera).
Jak "zmusic" Maca, zeby traktowal kamere jako zrodlo zdjec, a nie filmow?

PS. Mac jest dla mnie bardzo egzotycznym systemem, wiec prosze o
wyrozumialosc...

E-mail: wszzkielce(at)poczta.onet.pl