Re: Instalacja eComstation

Autor: Viciu (wwwzzz1WYTNIJTO_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 19:41:13 MET

> Wiem,ze powstanie lament,iz uzywam spiratowanej wersji,lecz kazdy ma swoje
> sumienie itp itd ;)
Co do sumienia to wcale nie było bi mi żal obecnych dystrybutorów OS/2 czyli
eCS bo to po prostu świnie. Kupiłem u nich za 400 zł upgrade z WARP 4 i
wszystko było OK do momentu kiedy wepchałem w slot PCI roznóżkę :) USB. Wtedy
wywaliło dzwięk. Wyciągnęłem to dziadostwo ale modemu nie udało mi się do
dzisiaj odpalić. Przedtem działał bosko. Coś się z przerwaniami pokićkało. Ale
nikt na tym forum nie chciał mam nadzieję nie potrafił mi pomóc. Kiedyś miałem
inny nick.
Ale wracając do serenity czyli dystrybutorów eCS, niby mają support. Wysyłałem
kilkanaście razy zapytania w tej i innych sprawach i nigdy nie dostałem
odpowiedzi. Zostałem olany. Chociaż wywaliłem kupę forsy na ich produkt,
zarejestrowałem ich produkt, wysłałem maila do odpowiedniej osoby nie
otrzymałem żadnej odpowiedzi od 1.5 roku.
> Otoz,przy instalacji,wymagany jest klucz, ktorego niestety na zalaczonym
> obrazie plyty nie bylo :( Jesli ktos wie,jak to zabezpieczenie obejsc,to
> prosilbym o pomoc :)
Pocieszę Ciebię :P tym że gdybyś kupił oryginalnego eCS to byś zobaczył że jest
on nagrany na CD-R ale z oryginalnym nadrukiem. Każda płta ma swój unikalny i
niepowtażalny klucz że nawet gdybyś od kogoś wycyganił klucz to i tak wątpliwe
że będzie on pasował do twojego nośnika :P
Ale rozumię twój ból. Sam kiedyś byłem gotowy dać wiele żeby poznać ten system.
I udało mi się kupiłem OS/2 WARP4 na allegro. Poszukaj tam. Teraz widziałem za
125 zł. Jedynę co z moim sumieniem bym mógł zrobić to udostępnić Tobie demo
które można zabootować z płyty ale nie można zainstalować na dysku. Nie można
go zciągnąć z netu. Ja go mam bo sobie kupiłem z niemiecką gazetą Kreativ z DVD
za 70zł. Jest oczywiście w wersji dojcz :))) Na DVD był obraz iso do wypalenia
na CD. Jak zechcesz ....? Mogł bym zrobić takie demo z mojego oryginalnego eCS
angielskiego (jest taka możliwość) ale tego nie zrobię chociaż serenity to
świnie i mają mnie w dupie :( Udostępniając komuś demo zrobię reklamę serenity
które i tak ma mnie w pupie :(
> Ew. wskazowke gdzie poszukac jakiegos generatora klucza.
Nie podpowiem Tobie chciaż wiem, ale ci którzy udostępniają to badziewie to
jeszcze wieksze świnie niż serenitY :(

> ( A o LINUXie slyszec juz nie chce. Niby darmowy i legalny, a tak naprawde
> wszystko w nim jest ukradzione z innych systemow...
Ty świnio. Jesteś z sco czy co ??? Widzę że nie znasz zupełnie Linuxa. Dobrze
że nie jesteś blisko mnie bo bym Ci dał w mordę. Jeśli oceniasz Linuxa na
podstawie kłamstw sco to jesteś takim samym prostakiem jak oni :( Ja od wielu
lat obserwuję rozwój sytemów i zapewniam Ciebie że to bil gejts jest mistrzem w
kopiowaniu czyichś rozwiązań. Moze nie wiesz że twój upragniony OS/2 został w
100% skopiowany przy tworzeniu windows nt, zostało to udowodnione i był nawet
proces ale ibm się dogadało z mikrosoftem i dlatego mamy win 3.1 w OS/2 Warp4.

W każdym razie mogę Tobie dać demo eCS 1.1 w wersji niemieckiej jak chcesz.
Klucza napewno nie dam. Wybj to sobie z głowy. Nie przejmuj się virtualnie
przez net nie mogę Tobie dać w mordę za tego Linuxa :)))))))))))))))))))))))

Pozdrawiam
Viciu