Chkdsk z dyskietek ratunkowych niszczy HPFS > 5GB

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 01:39:15 MET

A to jest już parodia - dyskietki tzw. "ratunkowe" mogą przyprawić o
przedwczesną siwiznę (eCS 1.0, z CD2):

- Partycje HPFS o rozmiarze 5GB są testowane i naprawiane bez problemu.
- Przy 14GB jest już "Teksańska masakra piłą łańcuchową" - wszystkie
  katalogi z root directory zostały potraktowane jako "invalid" i
  przeniesione do FOUND0, spora część plików, została "rozsmarowana"
  tamże - szukaj sobie teraz człowieku...
  Cóż za przykrość (na szczęcie miałem dosyć świeży backup...) :-(
- Partycji HPFS ~32GB w ogóle nie da się przetestować, ponieważ podobno
  jest "za mało pamięci", mimo że system ma jej 0.5GB :-D

Na razie pomaga usunięcie opcji /c:64 z hpfs.ifs (config.sys na dyskietce
#1) - to znaczy testuje partycje 32GB. Opcji /F i /F:2 bałem się włączyć -
najpierw backup :-D

Co ciekawe, TEN SAM chkdsk, z tym samym uhpfs.dll puszczony z normalnie
pracującego systemu zachowuje się tak jak powinien: naprawia zamiast
niszczyć.

Może ktoś się na to nadział...?

PS. danis506.add = 1.3.8

--