Re: Śmierć EKG

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 01:07:25 MET

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Rozumiem, ze w nowszej mozna?

Tak właśnie, czasem gg pada - ale to pozór właśnie, przykłądowo w sobotę
właśnie - nie mogłem się połączyć ani Ty ani też ja. Byłą to za to na tyle
dłuższa przerwa, że skłoniło to wiele osób do przemyśleń. Okazało się, że
przerwę mieli tylko Ci którzy mają starszą wersję protokołu. NAwet był
oficjalny komunikat na grupie EKG:

"Jeśli ktoś ma problemy z połączeniem się z serwerami gg, informuję, że
należy zmienić wersję na 1.4, wówczas owe problemy znikną."

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564