Re: OO/2 po polsku

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 18:25:34 MET

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> A to przepraszam, ale na oficjalnej stronie projektu OpenOffice nic nie ma
> na ten temat... albo ja jetsem ślepy :-)))
> Już ściągam i spróbuję spolonizować pod OS/2.

A OO jako język rozumie wkompilowane w siebie pliki językowe, czy może ma
je jako dane? Jeśli to drugie to nie ma problemu, ale szybkość tu spada,
to pierwsze za to ogranicza troszku przenośniość i zmusza do kompilacji.
Ale jeśli jest OO/2 i OOpl to i tak są duże szanse na OOpl/2.
U mnie jeszcze nie skończył się ściągać, jak będę miał czas to zerknę na
to na pewno :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564