Re: restrat po chkdsku

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 03:35:37 MET

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Na moim nowym dysku OS/2 restrartuje sie po zrobieniu chkdska... Czy ktos
> sie na cos takiego natknal?

U mnie to robi zawsze, tylko po restarcie już nie sprawdza dysku bo
wszytsko jest ok.

ps. przytargałem swój dysk 120GB do domu, za żadne skarby nie chciał iść,
więc wystartowałem eCS z dysku brata i jak oczekiwałem widac całe 120GB
mojego dysku :) Za to uwielbiam ten system :))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564