Zniknięty obiekt

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 01:30:01 MET

Witam.
Ostatnio trochę eksperymentowałem z driverami do myszy a konkretnie z
amousem. Ponieważ miał jakieś problemy z działaniem to wyinstalowałem
go, ale w trakcie tej deinstalacji zeżarł mi obiekt pt. mouse z
katalogu System Setup. No i teraz nie mogę dobrać się do właściwości
myszy. Jest jakaś możliwość żeby ten obiekt tam wrócił?

Pozdrowienia

--
/ name: Artur Alinowski
/ email: artali_at_DRZEWO.free.polbox.pl