Re: Znów antyaliasing w mozilli

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 16:36:53 MET

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> Musisz sprawdzić na stronie OO. Wersja 1.0 jest, a 1.1 chyba jest robiona.

Czyli jeszcze nie ma po prostu 1.1pl? No tak pod redhatem była 1.0pl i
dziwilem sie dlaczego 1.0 a nie 1.1 własnie jest. No ale nic, pozostaje
czekać. Mam nadzieję że powstanie choć po tym jak mam polski słownik to
dość średnio mnie strzyka czy mam pl czy nie resztę ;))

BTW:
czy ktoś używa dodatków do mozilli? Zainstalowałem sobie do web-dev i
brzydkie błędy mi tworzy w kosoli JS :( Też macie taki motyw?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564