Re: News...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 12:04:37 MET

"Bartosz Tomasik" <bart2_at_asua.NOSPAM.org.REMOVE.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> jako, ze OS/2 news dzis lezy (Hej Kuba?), to dwa newski tutaj:
> - nowa virtualna maszyna: http://www.serenityvirtual.com/index.php, OS/2 i
> eCS sa obslugwane jako guest, prace nad host podobno trwaja
> - wyglada na to, ze PMMail bedzie open source!!
> http://sourceforge.net/projects/pmmail2/ (tak LeWhoo nie mozesz juz go
> uzywac...)

Skąd Ty Bartku grzebierz te newsy?
Tego pierwszego nie mogłem zrozummieć, o jakie wirtualne maszynki chodzi?
co do pmmaila - to fajnie że będzie open source :) Wreszcie coś się w nim
ruszy ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564