Re: Bootmanager ;))

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 09:27:11 MET

On Thu, 29 Jan 2004 09:20:22 +0100 (MET), Leszek KUBRAK wrote:

>Lechu, jak sięgam pamięcią w twoje perypetie komputerowe, to dochodzę do
wniosku,
>że ty chyba świętym zostaniesz :-)))

No nieskromnie musze sie przyznac, ze mam jakies takie dziwne "szczescie" ;) No ale
ile sie czlowiek uczy przy tym... Np. nauczylem sie, ze reczne wklepanie rodzaju
partycji: 14 w dfsee powoduje, ze dfsee jej juz nie widzi, a LVM widzi ;))

Na szczescie mysle, ze wostatecznosci format dysku, zalozenie bootmanagera bez
klonowania itp. powinny pomoc...