Przenosiny z dysku na dysk

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 12:59:32 MET

No i stalo sie, wczoraj, po 2.5 roku na moim rzezacym (mam nadzieje, ze tak to sie
pisze ;) dysku wyskoczyly badsectory... Dzis/jutro kupie nowy, wiekszy, cichszy,
lepszy... ;) Nie chce mi sie bawic w reinstalacje systemu, bo niedawno to robilem.
Natomiast mam pytanie, jak przeniesc system itp. z jednego dysku na drugi, z
bootsectorem itp. - po prostu tak, zeby chodzil po tym przeniesieniu, bootowal sie z
nowego dysku, bez potrzeby uzywania starego.

Spraw chcialbym utrudnic w ten sposob, ze pragne miec na nowym dysku taki sam
uklad partycji, ale zeby owe partycje wieksze byly...

Pomozcie koledzy, bo wiem, ze robiliscie to juz wielokrotnie, a ja pierwszy raz...

(btw. wyglada na to, ze dfsee nie potrafi zapisywac badsectorow na jfsie... ciekawe, jak
jfsowy chkdsk, jeszcze nie probowalem)