Re: Wszyscy uytkownicy os2

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 19:56:09 MET

VANDAR wrote:
>Jeśli chodzi o mnie to nie słyszałem o SES/2.
> Tak jak napisałem w pierwszym ogłoszeniu "jestem początkującym
> użytkownikiem", szczerze mówiąc nigdy nie miałem styczności z os/2 ale
> znalazłem coś takiego :
>
> OS/2 Warp Server pojawił się w sprzedaży na początku 1999 roku.
>
> Więc jak możecie wytłumaczcie mi to.
>
> Pozdrawiam
> VANDAR
Data z całą pewnością jest do kitu.
Proszę wejść na strony IBM i odszukać pierwszego fixa dla OS Warp
Serwer.
Ostatnią wersją systemu jest ECS - osobiście używam Os/2 Warp 3 w wersji
polskiej, a konkretnie spolszczonej polskojęzycznymi poprawkami systemu.
"Usieciowienie" systemu w tej wersji polega na doinstalowaniu
oprogramowania i nie stanowi większego problemu.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl