Wszyscy użytkownicy os2

Autor: VANDAR (vandar_at_gazeta.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 17:27:50 MET

Witam wszystkich

        Potrzebuję zrzutów z ekranu systemu os2 jestem początkującym
użytkownikiem. Zrzuty są mi potrzebne do napisania sprawozdania. Szukałem w
necie, lecz nie znalazłem takich zrzutów, które są
mi potrzebne. Interesują mnie dostępne narzędzia administratora, menu
systemu, określanie praw użytkownika.
Prośbę swoją ogłaszam ponieważ nie mam dostępu do komputera z zainstalowanym
systemem.
Jak ktoś postanowi mi pomóc to proszę przesłać zrzuty na skrzynkę e-mail:
1vandar_at_wp.pl

Pozdrawiam
        VANDAR