Re: Warp 3 i MPTS/TCPIP

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 06:43:14 MET

Bartosz Tomasik wrote:

> Hm.. co moge zainstalowac na Warpa 3PL (nie connect), aby miec mpts/tcpip?
> znaczy chodzi mi, ktore wersje pojda (i jakie ew fixpacki sa wczesniej
> wymagane). Trafil mi sie komp, akurat w sam raz na warp'a 3 i chcialbym to
> spozytkowac :)
> Ihs
MTPS jest osobnym oprogramowaniem i ma własne fixy - nie powinno
kaprysić, a swoją drogą załóż ostatni polski fix (chyba 32) i będziesz
miał wersję polską - ostatni do trójki- bodajże 35 jest anglojęzyczny i
zakładając go na wersję polską zdobędziesz wersję mieszaną:))

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >