Re: OpenOffice wymagania

Autor: Bartosz Tomasik (bart2_at_asua.NOSPAM.org.REMOVE.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 17:06:30 MET

Użytkownik "Wojciech Smagowicz" <wsma_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A czy z Warpem 3.0 można próbować ?? czy też to będzie experyment na
> żywym organizmie?

tak mi sie wlasnie przypomnialo, ze chyba ostatnie odin'y nie bardzo sie
mialy do warp'a 3ki, ale...
http://hobbes.nmsu.edu/pub/os2/win32os2/warp_3_fix.zip powinno pomoc i moze
OO/2 tez bedzie chodzilo (jesli sie uda, prosze o informacje, wlasnie
zastanawiam sie nad postawieniem jednego Warp'a 3)

Ihsahn