Re: Open Office 1.1 wersja beata :))

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 08:00:12 MET

On Tue, 6 Jan 2004 07:49:23 +0100 (MET), Ninik wrote:

>Witam wszytskich :))
>
>Całą noc nie mogłem dziś spać, kiedy wstałem sprawdzając pocztę w nadziei
>rzeczywiście coś przyszło z Os/2Voice, no i rzeczywiście to OpenOffice 1.1
>:))
>
>Dla zainteresowanych:
>
>http://download.innotek.de/openofficeos2/Beta1/OpenOfficeOS2Beta1.zip
>
>Moja kopia się jeszcze ciągnie :) Ale jest miarowo, szybko :)
>Mam nadzieję że mam spokój od windozy na wieki ;'))

A ja jestem sceptycznie nastawiony po tym, jak na windozie pierwszy raz do tego
usiadlem i... nie udalo mi sie wycentrowac tekstu z tabulatorem w srodku. Ogolnie
jestem sceptycznie nastawiony do opensource i mam nadzieje, ze Lotus bedzie
ciagle supportowal SamrtSuite/2. Moze nie jest rewelacyjne, ale ciezko o tak glupie i...
oczywiste bug :/