Tcpip 4.3

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 20:05:16 MET

Witam
Zachciało mi się instalować toto. Czułem przez skórę, że będą problemy i się
nie myliłem. Po odpaleniu INSTALL pisze, że "Could not write
c:\os2\install\tcpinst.log". Takiego pliku wcześniej nie było i nowego też
nie tworzy. Nawet jak utworzyłem pusty też pisze to samo.
Odpalenie INDEX.HTM z tcpip/install instaluje, ale nie wsystko, nie pozwala
skonfigurować sieci ani w trakcie instalacji, ani później.
Najlepsze jest to, że przed instalacją proponują odinstalowanie poprzedniej
wersji tcpip. Jeśli teraz próbuję wgrać starą wersję z płyty, to sugeruje mi
bym zainstalował warpa4 (po fixie 15 jest to inny warp). Pięknie.
Zapłakałbym się gdyby nie to, że wszystkie takie pomysły sprawdzam na innym
dysku.

Pozdrawiam
Jerzy Michniewski