maly problem z instalacja

Autor: p0li (p0li_at_ANTYSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 19:20:02 MET

hej
witam grupe
daaaawno temu bawiłem się os/2 v3.0 - to było jeszcze za czasów win 3.1
od tamtej pory nie miałem styczności z tym systemem
teraz chciałbym odnowić znajomość z os-em - wybrałem ecs v 1.1 i mam problem
z instalacją:
dochodzę do ostatniego punktu i wyskakuje mi okienko że cmd.exe wykonał
nieprawidłową operację - error - 40 i wraca na początek instalacji (wybór
kraju i strony kodowej ) - jest tak na 2 kompach - czy ktoś się spotkał z
czymś takim i wie jak to obejść ??

o takim drobiazgu jak niemożliwość zainstalowania na vmware to już nie
wspomnę :)

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl