Re: Jak szkapa gupeje

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 05:23:00 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> [...]

Nie czekałem aż wróci do zdrowia - ujeździłem ją - wyczyściłem pamięć i
cache oraz zwiększyłem dostępne zasoby w tym zakresie oraz podwoiłem
bufor i przestała wierzgać:))

Dziękuję za przypomnienie gdzie grzebać.
Opera nie dla mnie - wolę Jazz - i to ten stary, tradycyjny.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >