Re: Menadżer okien

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 10:07:17 MET

Piotr Mianowski <tata_at_data.pl> napisał(a):

> Witam. Czy w systemie Linux dostępny jest menadżer okien, który działał
> by w XFree podobnie jak WPS z Warp3?
>
> Piotr

Hah, gdyby byl, to by mnie tak szlag nie trafial jak na uczelni pracuje na
GNOME lub KDE ;))) Niegdys GNOME mial na swojej oficjalnej stronie, ze daza do
poziomu wlasnie WPSa (wedlug nich najlepszego dekstopu, jaki powstal na PC),
ale co z tego wyszlo, niestety widzimy. Od czasu do czasu obija mi sie o uszy,
ze ktos ma robic cos a'la WPS dla linuxa, ale chyba efektow rzadnych na razie
nie ma...