Re: problemy ze sterownikami do dysku

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 02:32:01 MET

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> Z pierwszego (cable detection) sądząc to bym spróbował tak
>
> /A:0 /80WIRE /A:1 /BM /80WIRE
>
> To /BM to żeby wymusić Bus Mastering dla CD-ROM

A ja się dowiedziałem że sporo było płyt z jakimś błędem związanym z
dyskami i ich wykryaniem. Sprawdź więc update'y do biosu swojego - może
"trafiłeś"? ;)
Poza tym właśnie - możliwie najbardziej precyzyjnie ustaw parametry dani -
trzeba posiedzieć, ale może coś..
I jeszcze najnowsza wersja - bawiliśmy się u Ciebie bardzo starymi
szczerze mówiąc, to że mi działa na nich nie znaczy że Tobie ma - ja mam w
końcu zabytek w porównaniu do Ciebie Bartku ;) Były nowsze dani póxniej
przecież.

...ps. ktoś wie co to za trick że kiedyś pliki zwały się os2lvm a potem je
zmieniono na ibmlvm?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564